Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bottata Покажи съобщение
    Намери ми едно такова БМВ 4х4 за 7-8к лв
    Май няма а я виж какви 159-ки има:
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=8sjp5h
    За цената си прав, това е голям плюс за алфите.
    Но е ниска, защото останалите качества куцат.

    И 156ците ако бяха със здраво окачване щяха да струват по 3-4 хил лева като голф4 примерно.
    Ама понеже е кекаво и тропащо, затова са по 2 хил.

    Иначе - ето ти бмв с хубав дизелов мотор за малко пари - https://www.mobile.bg/11540325913505033 .
    Не е 4х4, ама за какво ти е? Ако искаш 4х4 ще си вземеш ауди.
    Но пък е един клас над алфата и е автомат.

    П.с. ето ти и с 4х4 - https://www.mobile.bg/11532100861135071
    А ти я ми намери алфа дизел с 4х4 и автомат, че нещо не съм виждал такива.
    Last edited by dhtj; d.m.y г., 13:51.
    156 2.0TS

    Comment


    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      За цената си прав, това е голям плюс за алфите.
      Но е ниска, защото останалите качества куцат.

      И 156ците ако бяха със здраво окачване щяха да струват по 3-4 хил лева като голф4 примерно.
      Ама понеже е кекаво и тропащо, затова са по 2 хил.

      Иначе - ето ти бмв с хубав дизелов мотор за малко пари - https://www.mobile.bg/11540325913505033 .
      Не е 4х4, ама за какво ти е? Ако искаш 4х4 ще си вземеш ауди.
      Но пък е един клас над алфата и е автомат.

      П.с. ето ти и с 4х4 - https://www.mobile.bg/11532100861135071
      А ти я ми намери алфа дизел с 4х4 и автомат, че нещо не съм виждал такива.
      Колата има трептене в мотора
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
        https://www.spritmonitor.de/en/overv...90&powerunit=2

        бмв - 4,12 7,38 10,61
        алфа - 6,19 8,27 12,32
        156 2.0TS

        Comment


        • Виж му интериора само на това дето си го постнал, обърнато корито с дупка за телевизор потънал под чистачките, за сметка на изскочилите стрелки на километража, които във всеки момент ще ти опрат в ръката докато правиш маневра, "бегай оттука"... Вънка чат пат бива, макар че за красота трудно може да се говори, но да речем че е прилично и над средното ниво.

          Пс Точно с Голф 4 ли намери да сравняваш 156ците. Голф е най-скъпата проста кола, но не защото има качества, а просто е мечтата на всеки млад селянин, по дъртите си взимат Пасат комби.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • Е грозни са, спор няма. И отвън и отвътре са грозни.
            Но са по-здрави, по-икономични и вървят повече. Конкретно за 30д сравнено 2.4жтдм говоря. И не са на предно.

            Аз не бих си взел нито едното нито другото де.
            Щото бензин на газ си остава по-смисленото, по-икономичното и по-приятното решение. Често пъти и по-безпроблемното.
            156 2.0TS

            Comment


            • Добре де, защо сравняваш 3литров с 2.4литров мотор ?
              Като килограми едва ли бавареца е по-тежък ?
              Логично е да върви повече, не мислиш ли. Я дай за 2.5 характеристиките. Ако искаш добави и други марки със сходен мотор, да видим как стоят нещата и там.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • Защото дори и 3 литров пак е по-икономичен от 2.4 литровия.
                Това е още по-срамно за италианците, замисли се...

                Все едно спарка да гореше 16/100 средно... Като всички други двулитрови бензинови мотори горят 10, а трилитровите 14 примерно... Щях да го нацепя с брадвата пред ауто италия.
                Last edited by dhtj; d.m.y г., 14:49.
                156 2.0TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Ми колкото и ти.

                  Но съм карал 330д 231 коня и мога да ти кажа че гори по-малко от това дето го пишат съфорумците с 2.4.
                  Мисля че гори колкото твоя мъртвец - около 9 градско и 6 извън.
                  Има си и техническа информация от завода - книжки, брошури, там има официални данни и за разход и за вървеж, можеш да сравниш ако не ми вярваш.

                  До 100 е 6 и нещо секунди бмвто.
                  159 2.4 е над 8 секунди.
                  За 1.9 да не говорим, че там отиват към двуцифрени числа...
                  Значи си поредния клавиатурен разбирач, лишен от женска ласка, търсещ внимание с провокативни постове по форуми и социални мрежи.
                  Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                  ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                  ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                  Comment


                  • Ти па си Ален Делон.

                    За коли говорим тук ако не си разбрал. И никакви провокации няма, само факти.
                    Не се прави на умен, не ти се получава. И не обиждай, щото ще има банове
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Как какво правя?
                      Помагам на кандидат-собствениците да не се преебат, не виждаш ли.

                      A aко някой твърдо държи да кара дизел(ако още има такива хора...) - да си вземе 30д на бмв. Гори по-малко от 2.4жтд и върви повече. И е по-здрав.
                      Алллоооо, темата е “Съвет относно покупката на 159”!!!Моля модераторите да разчистят темата от малоумните изказвания и обиди на марка и модел, че съм засегнат
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment


                      • Интересен спор,малко безсмислен оначе, за мен 530 е по-икономично, повече върви,по-широко, по-комфортно, НО всичко това е нормално. По-висок клас е, като нова е струвала повече, сега втора ръка струва с 3-4-5хил. повече от една 159-ка идентична година, екстри и състояние и да не забравяме е в пъти по-грозно. От там всеки да си преценява.

                        И да не съм оф:
                        Имам върпос за релсите на тавана на СВ(не съм сигурен дали се казват така), махат ли се лесно, някой правил ли го е? Търсих в форума, но намерих инфо за обратното дайствие. На други коли е свързано със сваляне на тавана, развиване и после отгоре някакви лайсни или тапи, тук пак ли е така?
                        Не ми харесват и пропусках екземплярите с релси, което е малко глупаво ако не е болка махането им.
                        Attached Files
                        Ex ALFA 156 1.8TS
                        Now ALFA 159 1.9JTDm
                        "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                        Comment


                        • Ако не те кефят и те мързи да ги махнеш, спрейче в цвета на колата и ще те дразнят една идея по-малко.
                          На 156 съм свалял такива за пребоядисване на тавана, та отгоре имаха капаци в краищата, отдолу под капаците шестограмни болтове, под тавана вероятно и планки, но там не съм ровил. Конкретно на 159 не съм виждал или правил, но все пак внимавай с въздушната щора ако ще ровиш в тавана.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                            Интересен спор,малко безсмислен оначе, за мен 530 е по-икономично, повече върви,по-широко, по-комфортно, НО всичко това е нормално. По-висок клас е, като нова е струвала повече, сега втора ръка струва с 3-4-5хил. повече от една 159-ка идентична година, екстри и състояние и да не забравяме е в пъти по-грозно. От там всеки да си преценява.

                            И да не съм оф:
                            Имам върпос за релсите на тавана на СВ(не съм сигурен дали се казват така), махат ли се лесно, някой правил ли го е? Търсих в форума, но намерих инфо за обратното дайствие. На други коли е свързано със сваляне на тавана, развиване и после отгоре някакви лайсни или тапи, тук пак ли е така?
                            Не ми харесват и пропусках екземплярите с релси, което е малко глупаво ако не е болка махането им.
                            И аз исках да ги махан, но за съжаление като започнах ми се видя твърде много играчка. Не са направени да се махат и слагат когато поискаш. Не видах да има и фабрични капаци с които да се затворят добре отворите. Общо взето ми се строри, че ще си причина много повече главоболия. Боядисах ги с черен мат, гумиращ спрей. Моята е черна, и стой доста добре. Не се набиват толкова на очи.
                            Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                            Comment


                            • Какви са тези спорове бе хора - нямал съм ама сам карал! И аз съм карал Ферари 360 Модена, ама не смея да говоря за разход и поддръжка от час опит! Колата харчи колкото я натискаш. В бившата ми фирма имахме 535 2014 година, за 2 години направи 200 000км без почти никакви проблеми, после започна да се разпада. Разхода му варираше между 6 и 10 извънградско зависи как се кара. Моята варира от 5 до 9 пак зависи как се кара. Ама с 80км/ч не мога, не иска, мъчи се, моли се за повече Изморих се да го повтарям - читава Алфа си струва пари, читава кола си струва пари. В Германия от няколко месеца не мога да си харесам кола. Не, че няма, има ама са на цената на БМВ 5ца от същата година. И е моя грешката да сръвнявам така, вместо да си платя и да си реша проблема,аз мисля след някоя година като я докарам тук как някой ще ми обяснява, че съм луд да я продавам за толкова пари щото Алфите стрували малко и да съм видел цените на Горубляне ....И не разбирам защо хора които не харесват дизелите, не харесват турбото, нямат 159ка, толкова се напИнат да коментират тук. Еля па да се хвалят коли с афтър маркет газови уредби. Имал съм, карал съм, мерси, повече никога!
                              Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                                Интересен спор,малко безсмислен оначе, за мен 530 е по-икономично, повече върви,по-широко, по-комфортно, НО всичко това е нормално. По-висок клас е, като нова е струвала повече, сега втора ръка струва с 3-4-5хил. повече от една 159-ка идентична година, екстри и състояние и да не забравяме е в пъти по-грозно. От там всеки да си преценява.

                                И да не съм оф:
                                Имам върпос за релсите на тавана на СВ(не съм сигурен дали се казват така), махат ли се лесно, някой правил ли го е? Търсих в форума, но намерих инфо за обратното дайствие. На други коли е свързано със сваляне на тавана, развиване и после отгоре някакви лайсни или тапи, тук пак ли е така?
                                Не ми харесват и пропусках екземплярите с релси, което е малко глупаво ако не е болка махането им.
                                https://www.flickr.com/photos/974204...n/photostream/
                                https://www.flickr.com/photos/974204...n/photostream/

                                Не мисля, че може да се скрие с някакви тапи.


                                Comment

                                Working...
                                X